Co nowego?
Dodano 3 nowe etapy, a pierwszy z nich został całkowicie przerobiony. Pojawiły się też nowe elementy rozgrywki, funkcje poprawiające komfort gry, większa różnorodność projektowa itd.
Oto przegląd aktualizacji:
Zmiany w rozgrywce
Fizyka głównych etapów została dopracowana i jest teraz nieco inna niż wcześniej. We wszystkich poziomach sterowanie jest teraz bardziej sprawiedliwe.
Poza zmianami w sterowaniu i fizyce, pojawiły się także nowe elementy rozgrywki, w tym:
- Bloki szklane - nie zabijają przy kontakcie.
- Pady - aktywują twoje zdolności (skok, dash i nurkowanie) w ich zasięgu.
- Klucze i bramy - po zebraniu klucza, wszystkie bramy na poziomie zostaną otwarte.
Nowe poziomy
- Jaskinia (Cave) - najłatwiejszy etap, wprowadzający podstawowe mechaniki gry w bardziej przystępny sposób.
- Miasto (City) - etap bardziej wymagający, ale wciąż dość łatwy. Wprowadza nową mechanikę: pady.
- Ruiny (Ruins) - dotychczas najtrudniejszy główny etap. Wykorzystuje podstawowe mechaniki oraz klucze i bramy.
Etap z wersji 0.1 otrzymał nazwę Starożytność (Ancient) i wykorzystuje starą fizykę. Jest dostępny w sekcji „extras”.
Inne
Zmiany w wyglądzie
Dodano znacznie więcej bloków, co pozwala na większą różnorodność między poziomami. Niektóre bloki są widoczne w ikonie aktualizacji (wraz z nowymi platformami). Każdy poziom ma też ustalony motyw zgodnie z nazwą.
Dopracowano także menu główne.
Funkcje QOL
Teraz można wrócić do menu za pomocą menu pauzy (czego nie można było zrobić w pierwszej wersji). Dodano także menu opcji, w którym można zmieniać głośność i włączać/wyłączać interfejs speedruna. Można do niego uzyskać dostęp przez menu pauzy lub menu główne.
Drobne zmiany
- Gra otrzymała efekty dźwiękowe, a główny motyw został dopracowany.
- Naprawiono błędy.
- Dodano poziom treningowy, zastępujący zapowiadany czwarty główny poziom, Piekło (Hell).